pondělí 23. června 2014

50 FAKTŮ O TOM, KDO JSEM

Dnes jsem se rozhodla, že vám tedy přiblížím kdo jsem. Možná se tu dozvíte něco nového, možná sem přihodím i něco osobnějšího, možná na mě někdo změníte názor... tak do toho.

1. Jmenuji se Barbora Jechová. Nesnáším, když mi někdo říká Báro. To je jak na psa. To radši Barboro. Mamka mi říká Bí.
2. Je mi 16 let. Za pár dní už sedmnáct. Narozeniny mám 4.7.
3. Chodím na Gymnázium J. K. Tyla v Hradci Králové. Jsem s výběrem školy velice spokojená a rozhodně bych neměnila, i přes to každodenní zdlouhavé dojíždění vlakem. Nyní ukončuji druhý ročník.
4. Jsem tanečnice. Miluju tanec a je to moje životní náplň. 
5. Tančím v taneční skupině T-Bass již 7 let. Momentálně jsem v nejvyšší možné výkonostní skupině.
6. Jsem ve znamení raka. Raci bývají citliví. A to já taky jsem. Hodně mě 'předpověď' raka ovlivňuje.
7. Věřím na anděly.
8. Bydlím v Rychnově nad Kněžnou. Narodila jsem se tu a mám to tu ráda, jako město. Vadí mi jen jak se tu každý s každým pomlouvá a každý řeší každého kde kdo s kým byl a proč a co dělali...Aarrgghh. Na tohle je to opravdu malé město.
9. Momentálně jsem nezadaná.
10. Láska je pro mě životní priorita. Vše ostatní je až za láskou. Kluk je na prvním místě, pokud za to opravdu stojí.
11. Když řeknu miluji, tak miluji. Nic to nezmění, pokud k tomu nejsem donucena. Miluji nikdy neříkám nadarmo.
12. Mám jen pár opravdových přátel a jsem za ně šťastná. Radši pár opravdových, než miliony falešných. Od malinka je jako moje ségra Markétka Kubasová a jako další top bych označila Nastěnku Fizerovou. Děkuji za všechno holky <3 Z kluků je můj nej Martin Korbel:))
13. Moje nejoblíbenější číslo je 13.
14. Mám psa Dejvinku. Je jí už 12 let a začíná na tom být docela špatně. Vyrůstala jsem s ní a až tu jednou nebude, bude to pro mě velká rána... 
15. Přeju si pomeraniana. Až budu dospělá, bude můj.
16. Miluju narozeniny, dárky a oslavy. Svoje sedmnácté narozeniny oslavím na SDKčku. To bude páááárty.
17. Fotím pro Atom Rat. Je to už spíš taková srdcová záležitost. Vanda a Jirka jsou naprosto boží lidi, taková druhá rodinka. Jsem na krabicích, igelitkách, visačkách, vratech u obchodu a na autech, haha.
18. Fotila jsem pro Snapbacks.cz, možná v budoucnu bude nějaká další spolupráce, ale to necháme osudu.
19. Letos jedu už potřetí na SDK. Je to největší taneční kemp v Evropě pořádaný v Jedovnicích u Brna. Letos tam jedu na 4 poslední dny, stojí to dost peněz a tak si nemůžu dovolit celý týden... Zatím tam jedu sama a nemám ještě ani kde spát. Ještě, že mi moje spontánnost dovoluje kdyžtak spát pod širákem :D
20. Měla jsem červené vlasy, teďka mám hnědé. Jsem se svojí momentální barvou spokojená. Červenou jsem měla ráda, ale měla jsem hodně zničené vlasy. Z vlasů pod zadek zbyly jen ty cancoury, co mám teď - prostě to vypadalo. Nestříhala jsem se ani jednou. Tak doufám, že se zase s hnědou aspoň trochu vzpamatují. Mám tetování a piercing.
21. Hodně lidí mě nemá rádo :-)
22. Většinou jsou to ti, kteří mě znají možná tak z pomluv, FB nebo doslechu... Často se stává, že když mě poznají, omluví se za to, co si původně mysleli o mé maličkosti.
23. Hodně lidí si taky myslí, že jsme bůhví jak bohatý a že jsem rozmazlenej fracek, kterej má všechno na co si ukáže... Budiž, nechám vás přitom. :-) Ale není to tak. To bohužel ale nemůžete ani tušit, protože mě přeci neznáte.
24. Hrála jsem tenis 7 let.
25. Mám rozvedené rodiče. Bylo mi asi 6 let, když se rozvedli. Nyní jezdím k tátovi jednou za čtrnáct dní na víkend do Smidar u Nového Bydžova, jinak bydlím s mamkou a bráchou.
26. Mám 3 sourozence. Vlastního bráchu Davida (21) a pak dva nevlastní sourozence od táty - Elišku (8) a Dominika (5). 
27. Miluju červené růže. Je to sice klasika, ale pro mě nejkrásnější květina. Mým snem je dostat obrovský pugét.
28. Jsem velmi spokojená se svojí postavou. Měřím 167 cm a vážím asi 52 kg. Můžu si jíst co chci a stejně bych neztloustla. Holt dobré spalování :D. Nemám skoro žádná prsa, ale nijak výrazně mě to netrápí. Trápí to jenom všechny okolo:)))))
29. Moje nejoblíbenější jídlo jsou noky s kuřecím masem a špenátem. Celkově jsem na jídlo hodně ujetá. Mám ráda italské a španělské restaurace. Mexita v HK je správná volba.
30. Poslouchám naprosto cokoliv, žádnému stylu hudby se nebráním. Nejradši ze všeho mám však Lanu Del Rey.
31. Můj nejoblíbenější film je od nedávna Hvězdy nám nepřály. Byla jsem na tom v kině a půjdu znovu. Všem doporučuji + haldu kapesníků s sebou. Další oblíbené jsou 7 pounds, Titanic nebo Navždy spolu...
32. Často mívám přemýšlecí nálady. Vzpominám a dojímám se nad všemi vzpomínkami, které už jsou dávno trochu zaprášené. Prohlížím si fotky a čtu si zápisky z deníku ze šťastných období a často brečím, někdy dokonce ani nevím proč. 
33. Nekouřím.
34. Nepiju kafe. Za to potřebuju každý den čaj. Černý s dvěma cukry, prosím :-)
35. V zimě miluju snowboard a v létě longboard.
36. Mám modré oči
37. V létě mám na obličeji víc pih než je hvězd na obloze :-)
38. Miluju diskotéky a party. Ale jenom jednou za čas, když opravdu dostanu chuť si vyjet s přáteli a pořádně to roztočit a zatančit si. Třeba jako teď v sobotu na posledních Černíkovicích. To se fakt povedlo:D. Já nevjem...
39. Neumím na žádný hudební nástroj, ani noty nerozluštím. Takže jsem spíš takový typ na umění - malování, focení, hudba, tanec apod.
40. Učím se anglicky a španělsky. Španělština mě obzvlášť baví! 
41. Letos o prázdninách letím se svojí skupinou do NEW YORKU, protože jsme absolutními vítězi taneční skupiny roky 2014!!!! Celá letošní sezóna se moc povedla a je mým největším tanečním úspěchem.
42. Miluji Prahu. Bez komentáře.
43. Ano, myslím si o sobě, že jsem hezká a zajímavá. Kdyby někdo měl popsat mou povahu a vnitřek, dalo by to aspoň na trilogii :-)
44. Miluji instagram (instagram.com/barenjechs) a momentálně mám zrušený facebook. A vůbec mi to nechybí. Obnovím si ho asi až z povinnosti, že tam mám věci do školy...
45. Jsem vděčná za každý úsměv, který mi kdo věnuje. Opravdu. Nikdy lidem nezapomenu, když pro mě něco hezkého udělali. A vždy se to snažím oplatit.
46. Žiju z maličkostí. Miluju maličkosti a detaily.
47. Polibek je pro mě nejintimnější věc na světě.
48. Nejvíc ze všeho na světě chci najít svou spřízněnou duši, svou pravou lásku. Chci naplnění v lásce, najít se v někom jiném. Chci aby druhá strana cítila přesně to co já, vracela co dávám, dokázala se postarat, ochránit a aby navždy myslela jako navždy.
49. Miluji smsky na dobrou noc a dobré ráno.
50. Hrozně ráda peču muffiny (viz. první článek mého blogu), ale vařit moc neumím. Jen taková jednoduchá jídla O:)

...to by myslím stačilo. Kdyby někoho zajímalo něco víc, můžete se zeptat a já se pokusím vám odpovědět. Hezký večer a dobrou noc všem :-)
Markéta Benešová

Markéta Benešová

Selfie v růžích v jedné šťastné chvilce

Markéta Benešová

Selfie po focení

Markéta Benešová, při tetování

Longboarding

HHK

Já umim nosit snap

Longboarding

Produktovky AR

Anna Stránská

Focení Snapbacks

Focení Snapbacks

Le Monika, AR

Le Monika, AR

Le Monika, AR

Markéta Benešová

Markéta Benešová

35 komentářů:

  1. Ve spoustě bodech jsem se našla, jsi strašně moc hezká!:) Jinak nejsi ve třídě s Aničkou Stránskou? Koukám že tě i fotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ne, nejsem, Anička je ve vedlejší třídě :)

      Vymazat
  2. Jak se s tebou člověk může poznat?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsat, kontaktovat, vyhledat, osobně se potkat... nevím :-) Prostě úplně stejně jako s ostatními lidmi.

      Vymazat
    2. No rád bych ti napsal, ale jak, když fb nemáš :)

      Vymazat
    3. Počkej si, až si ho obnovím anebo to zkus nějak jinak. Originalitu cením :-P

      Vymazat
  3. S tím Rychnovem... nemyslím si, že je to jen Rychnov. Hoooodně menších měst slouží jako jedna velká drbárna a pomlouvárna. Úplně nejlepší a nejjednodušší je úplně je neřešit a brát to jako kdyby neexistovali a stranit se těhlech lidí, ale co já mám ti dávat radu, když to moc dobře víš :D.
    Trošku mě i občas zaráží lidi, co o někom nebo o mně řeknou, že jsem nejvetší kráva apod.. a já ani nevím, že toho dotyčného vůbec znám. Prostě a jednodušše, nedělat názory dokud nepoznáš. Ale jejich rádoby názor jim nepřetkneš.
    Jinak s tím jídlem... v Itálii na sjezdovkách v hospodách, to jsem vždycky v sedmém nebi, ty jejich špenátové špecle a špagety, za mě bych ještě přidala saláty <3333!! Ale ona taková miska jahod, malin a borůvek taky není marná :'D
    Užij si NY!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viki, jistě, že to není Rychnov. Tohle se děje všude:). Jen já bydlím právě tady a tak jsem to dala za příklad. Já rozhodně neřeším, co si lidi myslí nebo dokonce co říkají. Jak si napsala - moc dobře to vím. Stává se mi, že o mně mluví někdo, koho absolutně neznám, jsme prostě asi dvojčata :D Děkuju Ti moc, užiju a pak napíšu článek a budu postovat fotky na insta :D

      Vymazat
  4. Páni ty červené vlasy byly boží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ale jak jsem psala, z délky pod zadek vypadaly po prsa... :-( Musím jim teď nechat odpočinek a třeba se zase někdy k červené vrátím :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, jsi mi strašně sympatická svými názory a v hodně bodech jsem se i našla. Taky bydlím v malém městě plném polmuv, naštěstí jdou mimo mě ;) Jen nesnáším tancovani, hlavně před lidmi, doma tancim ráda:D
    A muffiny jsou nejlepší! ;DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě opravdu těší taková pochvala, ještě když teprve začínám :-) U nás jdou pomluvy většinou právě doslova skrz mě, ale já už jsem si na to za těch pár let už zvykla :-)

      Vymazat
    2. Na to nejde nic jinýho než si zvyknout, ono je to přestane bavit :) U nás jsou mnohem hezčí holky a pro pomluvy zajímavější než já, kterým se závidí a pomlouvají je, takže jsem ušetřena :/ :D

      Vymazat
  6. No, to vyhledání Tebe, není bohužel pravda.
    Příjde mi, že odepisuješ otráveně a to Tě chce člověk poznat, ale nedáš mu šanci, teda asi jak komu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy, jak komu, podle nálady, někdy mě třeba něco trápí a tak jenom odseknu... Tak to prostě je. Ale já se nejraději seznamuji stejně jinak než přes sociální sítě :-)

      Vymazat
    2. Tak ty lidi Ti třeba chtějí pomoci.
      A když to jinak nejde, než přes sociální sítě.

      Vymazat
  7. Oni Tobě. :)
    Když mají stejné problemy za sebou.

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych tě poznat:)

    OdpovědětVymazat
  9. Bydlim kousek od Smidar, ráda bych tě poznala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde přesně bydlíš? Teď tu jsem :)

      Vymazat
    2. Kousek od Bašnic jestli víš, není to daleko od Smidar :)

      Vymazat
  10. Ahoj Barčo, jak červená s dlouhými, tak hnědá s krátkými vlasy ti sluší. Jen se chci zeptat co používáš za barvy, když ti to takhle vlasy zničilo :O Červená, jaká přesně červená a značka barvy a to samé popsat u hnědé, pokud by jsi byla tak laskavá :) Jinak blog je dobrý, rozhodně v něm pokračuj :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji. :) Já jsem měla červenou, která byla míchaná přímo u kadeřnice. Hrozně mi to sice zničilo vlasy, ale bylo to nááádherný. A hnědá to samé. Nevím značky které používá, ale odstíny mi míchá ona. Děkuju :)))

      Vymazat
  11. Seš strašně krásná a máš úžasný oblečení! Tancuju v taneční skupině neon jestli znáš. Jsi můj vzor především v tancování a oblíkání a celkově se mi libí tvoje názory:) Jsem taky z RK a pomluv je tu dost no. Ale jak psala Viki... Máš úžasnej blog. a jinak moc gratuluji k vítězství a užvejte NY:*

    OdpovědětVymazat
  12. Nemáš vůbec zaco:))

    OdpovědětVymazat
  13. Některé nározy, obzvlášť o lásce a tak jsou super a mám úplně stejné. Ale na druhou stranu, píšeš sem kde přesně bydlíš, kde přesně bydlí tvůj táta a spoustu dalších podrobností. Zbláznila ses? Nechci poučovat, ale prostě na internetu se dějí věci a lidi bývají někdy různí magoři a úchylové, takže si nemyslím, že těchto pár věcí bylo vhodných no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si zase myslím, že místo bydliště je základní informace :). Klid.

      Vymazat
  14. Chtěla jsem se zeptat k jaké kadeřnici chodíš a odkud ta kadeřnice je :) Máš úžasný vlásky :) Jinak mohla by jsi napsat o tvém šatníku, módě a kde bereš inspiraci a ták. Trošku nás naučit nebo spíš poučit :D :) PS.: Blog je celkem dobrý, pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, takovéhle komentáře cením nejvíc. :-) Budu na tom makat. Nějaký článek o módě apod. se časem určitě objeví :-)
      Moje kadeřnice je z Rychnova a jmenuje se Barbora Janoušková! TOP

      Vymazat
  15. Dost to působí tak, že vlastně ty jsi hrozně super, ale ostatní tě nemají rádi pořád tě řeší atd , ale ty jsi prostě tak úžasná, že ti to je jedno a jen ty máš pravdu ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám jen já pravdu. To jsem neřekla. Ale je mi jedno co si myslí ostatní.

      Vymazat
  16. Ahoj Baru..taky premyslim, ze bych chtela jit na Tyla do HK. Jen jsem se chtela zeptat jestli jsou prijimacky hodne tezky a ve skole jak moc to je narocny?:)

    OdpovědětVymazat