pátek 27. června 2014

NĚCO KONČÍ, NĚCO ZAČÍNÁ

Je to tak... Něco končí a něco nového začíná. Když se nad tímhle spojením slov zamyslím, napadá mě hned několik souvislostí. Lidé do našeho života přichází a zase odchází. Tak to bohužel/bohudík prostě je. Ti co za to stojí, zůstanou za každé situace, navždy... Ale to je jen taková osobní vsuvka...
Aktuální téma je konec školního roku a začátek prázdnin. Dneska byl poslední školní den, tak máte všichni určitě radost, že už nám dali tu dvouměsíční pauzu, že? Báli jste se někdo přijít domů s vysvědčením? :D Já jsem měla celkem fajn výzo, jsem spokojená. Dvě trojky, z matiky a z chemie. Jinak jedničky a dvojky, takže pohoda. Po škole jsem si šla sednout s přáteli ze třídy do Salieri v Hradci, dala jsem si džus a toust a ještě jsme si udělali vlastně takovou malou rozlučku. Po prázdninách už nás čeká třeťák, hrozný jak to všechno letí. Času je málo, letí to hrozně, člověk ani nemrkne a rok je pryč. Největší strach mám z jeho promarnění. A teď právě ho marním. Takže dneškem oficiálně něco končí. Letošní léto bude to nejlepší ze všech a já si ho užiju na 120 % a nepromarním ani den, slibuju...
Po Salieri jsem jela domů a ve vlaku jsem se potkala s mojí kamarádkou Nastěnkou Fizerovou. V Rychnově, kde jsme vystoupily, na ni čekala ještě Týna Holcová a měly jít dělat lívance. Pozvaly mě ať se přidám k nim a tak jsme se všechny vydaly společně k Nastě kuchtit :D. Tyhle dvě holky mám fakt strašně ráda. Pořád si dělají ze všeho srandu a mají ty nejlepší kecy, jsou prostě boží a nenechaly mě ani chvilku si oddychnout od bolesti břicha ze smíchu. Ze společného vaření bylo nakonec jen to, že Nasťa udělala lívance, Týna nakrájela ovoce a já jsem to všechno snědla :D. Tady dávám recept z kuchařky, ze které Nasťa vařila...

ŠPALDOVÉ LÍVANCE S OVOCNÝM SALÁTEM
250 g špaldové mouky
5 g kypřícího prášku
3 vejce
0,4 l mléka
2 lžíce třtinového cukru a řepkový olej na vymazání lívanečků
Do ovocného salátu si dejte ovoce, které vám chutná. Špaldovou mouku smícháme s kypřícím práškem a vyšleháme ji s vejci, mlékem a cukrem. Necháme chvilinku odležet a pak už smažíme...



U vaření jsme dělaly píčovinky, tancovaly, zpívaly, klasická holčičí pipinózní 'party'! Takové dny mám ráda, mám ráda lidi, jako jsou ony dvě. Dělají mi život hezčí a nikdy mě v ničem nenechají. Poradí a drží s tebou, ať se děje cokoliv. To jsou ty pravý. A že jich je sakra málo. Takže děkuju holky, zas někdy něco takového zopákneme :D :-* Pak jsem se s nima rozloučila a ještě jsem se stavila za mamkou v práci a donesla jí pár lívanečků v krabičce. Když jsem přišla domů, dorazila za mnou další moje kamarádka, Marketka Kubasová a trénovaly jsme nějaký věci na tu naši flošnovou premiéru. U toho jsme se taky hafo zasmály, tak doufám, že se nebudeme/te všichni smát až tam nakráčíme na naši první směnu :D! A pak už jsem si jen sbalila věci a vydala se na cestu k tátovi. Dvě hodinky ve vlaku a teď jsem tady a píšu článek. Zítra bych měla mít s taťkou a takovou místní skvadrou předčasnou oslavu narozenin a asi budeme grilovat, tak se těším. Tak jsem vám popsala svůj poslední školní den. Jaké jste měli vysvědčení a poslední den vy? Slavíte někde?
Dnešek uzavírá další kapitolu mého života. Doufám, že se mi léto povede podle mých představ. Přivítejte novou a mnohonásobně silnější Barboru. Bolest člověka mění a dělá silným, takže... vlastně díky všem, co mi kdy ublížili :). Užijte si všichni hezký zbytek dne a kdyby někdo chtěl článek o něčem konkrétním, napište do komentářů. Ještě přidávám fotky naší dnešní mňamky a ulehám do postele. Dobrou.
Já s Eldou v Salieri


Bláznivé princezny pro lepší život. 
Lívancová věž

Začínají hody

Mňam <3

4 komentáře:

  1. Máš absolutní pravdu. Je dobře, že jsi něco uzavřela, protože bez zlých konců není krásnějších začátků. Užij si léto naplno! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na vysvědčení jedna 3 z matiky a pět 2 (9.třída). A k tomu dnu..přišli jsme do školy, rozdalo se nám vysvědčení, předali jsme kytky učitelce, pak jsme se tam tak různě poflakovali, vytahali z kabinetu hudebky bubny a hráli před sborovnou. :D O půl 11 jsme měli slavnostní oběd s ředitelem, třídníma a zástupkyní. A pak jsme se šli fotit do zámecký zahrady. No a ve 4 začla rozlučka! Docela dobrá partyyy! :D Myslím, že jsme si to všichni užili! Někdo sice zvracel ale to k alkoholu patří, pár lidí nevědělo o světě no ale sranda byla a to je hlavní. Ani žádnej průser, takže vše jak mělo být! Přespali jsme ve stájích u spolužáka a ráno jsme to tam šli poklidit. Ještě nám přivezla mamka od spolužáka pizzu k obědu. No a kolem 2 jsme se rozutekli domů. Bylo to fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste měli parádní:) Jen pozor na ten alkohol :P

      Vymazat