středa 25. června 2014

SUMMER 2O14

New York volááá
Dneska jsem měla jít první den do práce, na Flošnu. Ale jelikož je počasí jaké je, tak to padlo a mně zůstal na krku volný den. A tak jsem si uvařila čaj a užívala si, že nemusím nic dělat. A v tom mi došlo, vždyť já mám prázdniny vlastně už teď... Dnes volno, zítra nejdu do školy a v pátek už si jen vyzvednu vysvědčení. Je to tuuuuuuuu!

O víkendu pojedu k tátovi oslavit předča
sně svoje narozeniny, protože se s ním pak uvidím až v srpnu. No a 1.7. odjíždím na SDK <3 Já se tam tak strašně těšííííííííííííím! Miluju to tam, každej tanečník by tam prostě měl bejt. Chápu, že jste na to třeba ještě mladí a že vás rodiče nechtějí pustit... Moje mamka se taky bojí a to je ve všem hodně tolerantní. Přece jenom, jedu tam sama, spaní tam bude někde na punk a kolem samý černoši, afričani, asiati a já nevím co všechno ještě... Ale rozhodně to za to stojí! Chce se mi vždycky plakat štěstím už když tam přijedu. Zhluboka se tam nadechnu a najednou mi přijde, že jsem uplně v jiném světě a pod nohama mám uplně jinou půdu. Miluju ten jeden velký taneční svět. Těším se na všechny ty národnosti, cizince, nové přátele, workshopy a nejkrutější battly. Oh bože! Ať už tam jsem. Navíc tam oslavím svoje narozeniny, takže to bude legendární party, nemohla bych si přát lepší místo na strávení narozenin! Až přijedu domů, budu mít část července volno...
Tam mě čeká jenom chození na brigádu. Letos jsem si zařídila brigádu v Hradci na Flošně s Marketkou Kubasovou a budeme dělat 'předcvičovatelky' toho vodního zumboaquatancoaerobiku :D. Tak doufám, že si s náma někdo v létě přijdete hodit bokem a že nás v tom nenecháte! Ale brigádka dobrá - koupálko, plavky, sluníčko, tanec a budu opálenááá :)...
Na konci července mám svoji další milovanou taneční akci! Soustředění T-Bass v Horním Bradle. To už je srdeční záležitost. Jedu tam už po několikáté, snad po sedmé. Těším se na to až tam budeme makat na věcech na Streetmanii, na kterou se doufám v září taky všichni přijdete podívat! Je tam vždycky hrozná sranda, rodinný kruh lidí, bazény, tréninky, welness,.. A TOUST V BUFETU <3. Vlastně celé moje léto bude hlavně o tanci. Ale co v mém životě není hlavně o tanci... Dám si pořádně do těla a budu to já!

Po Bradle mě čeká nejobtížnější část prázdnin a to je strávit 14 dní u táty na vesnici... To bude křest ohněm. Jako mám to tam ráda... Ale nadruhou stranu je to šílená prdel světa, kde mám tak 3 kamarády a dva věčně uječený malý sourozence, který musím pořád hlídat. Jestli přežiju tohle, tak přežiju už všechno :D. Nejvíc se na té tátově části těším na pouť, na kterou s přáteli v Bydžově každoročně chodím, a pak na Peterku.
No a pak už mě čeká jenom ten vytoužený New York <3. Před chvílí jsem dostala email s instrukcemi k odletu a podobně. Odlétáme 22. srpna a vracíme se 2. září. Tam se taky tak děsně těším! O New Yorku se ale rozpovídám víc, až přiletíme. Já už teda vím náš program tam, ale je to zatím tajemství a tak to nesmím prozradit. Jediné co vám můžu prozradit je, že se děsně bojím létání. Letěla jsem dvakrát, ale můj nejdelší let trval jenom dvě hodiny. Tentokrát poletíme asi 10 hodin a ještě s přestupem a já asi zešílím:(... BUT, DREAMS COME TRUE!!!
A jako bonus bych tam ještě někam chtěla vmáčknout dovolenou s mojí kamarádkou Káťou, tak snad seženeme nějaký ten last minute a natočíme klip Nobody to love č. 2 :D <3 ještě je v jednání taky Krumlov s Barčou Dirlamovou, jako loni, kdy jsme to tam pěkně rozjeli, a pár dní Šumava s maminkou... ale to jsou všechno zatím jenom nápady. Uvidíme co nakonec bude.

No tak jsem vám tu shrnula svoje nádherné léto. A teď vy. Co máte v plánu? Co budete dělat? Pochlubte se, jsem taky zvědavá :P Povídeeeeeeeeeeej....
P.S. Bude bouřka, tak doufejme, že se to počasí brzy vylepší a že nám neproprší celé léto.

6 komentářů:

  1. Ty jo ty máš nabité léto :) Závidím ti to, hlavně ten NY, taky bych se tam chtěla podívat.. Já budu celé léto pracovat, pracovat a pracovat. Možná pojedu s rodiči na plachetnici do Itálie a v říjnu do Benátek, ale to je tak všechno :D Přítel pracuje a já chodím na VŠ, takže je to fakt na prd - on je v práci a mně nic jiného taktéž nezbývá :D Užívej si tyhle dny, kdy nic nemusíš, střední škola je v tomhle skvělá! :) Hlavně si plníš své sny, když čtu jak miluješ tanec, říkám si, že bych se svým životem taky měla něco dělat a ne jenom chodit do školy a do práce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užívej co to jde:) Aspoň si něco vyděláš a pak si můžeš také snadněji plnit své sny. Plachetnice v Itálii a Benátky? Wow, to zas závidím já tobě! Ať ti to dopadne a užij si i ty nádherné léto. Hodně štěstí s přítelem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já přeji hodně štěstí tobě. Jsi skvělá, jen tak dál :)

      Vymazat
  3. Ahoj Baruš,napíšeš prosím článek i o svém longboardu? Přemýšlím ted o prázdninách taky o koupi:) Jinak články máš skvělý a baví mě je číst. Někdy si říkám že bych si chtěla žít tak jako ty)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju. Pokud je zájem o článek o longboardu, tak ho napíšu :) A věř mi, že žít jako já by sis nechtěla. Znáš to jenom povrchově :)

      Vymazat
  4. A já si odjela vyčistit hlavu na celé léto na Island...:))

    OdpovědětVymazat