pátek 11. července 2014

SEVENTEEN

Sedím doma, cpu se melounem, poslouchám svoje nové CD Lany Del Rey a rozhodla jsem se zavzpomínat si společně s vámi na svoje krásné narozeniny a na svou středeční oslavu...
Zase o rok starší. Naštěstí jsem ještě pořád ve věku, kdy mi to stárnutí nevadí, ba naopak. Jak už jsem psala, miluju narozeniny. Mám je 4.7. Přijdu si ten den výjimečná, jako by celý svět patřil jenom mně. Je to jenom můj den a nikdo mi ho nikdy nezkazí. Ty sedmnácté jsem oslavila se svým klukem na SDK a už to, že jsem mohla být s ním a na takovém místě byl pro mě ten nejkrásnější dárek. Vlastně celkově SDK byl dárek pro mě od mojí maminky. Tam jsme prostě propařili celou noc a oslavili to jak se patří, ale žádnou řádnou oslavu s rodinou jsem neměla. A tak jsme s mamkou na středu 9.7. sezvaly celou familii, abychom to oslavili společně :-)...
Když přijela mamka z práce, tak jsme to všechno začly společně chystat. Sbíhaly se mi sliny nad všema těma mňamkama! Nemohla jsem se dočkat až dorazí a budu se do toho moct pustit. Dorazila teta se strejdou a bratránkama, babička s dědou a mamka s bráchou. Popřáli mi, dostala jsem kytičky, pusinky, dárky,... Přálo mi tolik lidí všechno nejlepší a štěstí a lásku a já nevím co všechno, že mi to doufám opravdu vydrží aspoň do těch dalších narozenin. Ale nechci nic zakřiknout. Dostala jsem od tří bratránků tři růže a od strejdy jednu velikou kytku, od babičky s dědou hortenzie ze zahrádky. Všechny dárky co jsem dostala byly boží a měla jsem velikou radost. Dostala jsem tašku, voňavku, PRŮVODCE DO NEW YORKU, laky na nehty, knížku, CD Lany a spoustu dalších věcí. Byla jsem fakt nadšená. Ale nejvíc nadšená jsem byla z mých nových airmaxů, kolem kterých jsem se srdíčkama v očích chodila aspoň čtyři měsíce... <3


Nazula jsem si je a nesundala jsem je až do druhého dne brzy ráno. Pak jsme si ještě připili, dostala jsem dort, tak jsem sfoukla svíčky a něco si přála... Taková klasika. Zbožňuju svojí rodinu. S každým jsem prohodila pár slov a jedli jsme, div jsme nepraskli. S mým bratránkem jsme se domluvili, že večer vyrazíme do Kostelce na koupálo na diskotéku. Že to teda ještě jako zapijeme společně a s mými přáteli. Tak jsem se nachystala a sehnala odvoz. Vyrazila jsem tam teda s ním, s mým Pájou, Martinem Korbelem, Markétkou Kubasovou a Terkou Zemánkovou. Potkala jsem tam spoustu skvělých známých lidí, spoustu přátel, kteří mi pak ještě dodatečně třásli rukou a přáli vše nejlepší. <3 Mám ráda, když cítím, že mám kolem sebe ty pravý a že to myslí upřímně. Že vidím upřímné úsměvy a takovej ten laskavej pohled, jako 'Na mě se můžeš spolehnout' nebo 'Mám Tě opravdu rád'. Děkuju všem moc. Děkuju za to, že kolem sebe mám takový lidi. Držej mě nad vodou. A vím, že budou i kdyby se dělo cokoliv.
Byla jsem po narozkách celkem při penezích a tak jsem tam všechny zvala na drinky. Dobrá zpráva je, že ráno jsem se při pohledu do peněženky zase tolik nezděsila. Bratránek se tak ožral, že ani nevěděl, jak jsme se dostali domů a moje máma ho našla v půl 5 ráno spát v tekoucí sprše :'D. A můj brácha, ten se pro změnu pohřešoval. No asi to byla dobrá párty, na to jak to vypadalo na začátku a bylo tam pět a půl člověka!
Své sedmnácté narozeniny jsem tedy prožila a oslavila úplně nejlíp. A slibuju, že celý sedmnáctý rok mého života budu usměvavá a šťastná. A dál se uvidí... :-P
Teď si jdu lakovat nehty a koukat na Sex ve městě, taková holčičí pohodička. A co budete dělat v pátek večer vy? :-) Ať už to bude cokoliv, pořádně si to užijte a buďte veselí, aspoň tak, jako jsem teď já. BÁJEČNÝ ŽIVOT VŠEM.

Od Páji <3

Napečeno na oslavu


Připravena vítat hosty.

Šopák <3

Caprese z minimozarelek

LANA

Bráška

Maminka

Bratránci
A to nejlepší nakonec... s pokladem :*

2 komentáře:

  1. Páni! Tvoje narozky to musela být pecka:-) Taky bych ty svoje chtěla oslavit na koupálu v kno (šestnáctiny). Ty airmaxy,co jsi dostala, jsou naprosto boží! Vůbec celkově se mi airmaxy hrozně líbí, ale je pravda, že je po nich člověk pak vyšší, protože mají tu "silnější podrážku"? To já bych je nosit nemohla, byla bych jak chodící stožár :D Tak sice o dost pozdě, ale přeji ti vše nejlepší! Ať se ti daří ve škole na Tylovi (prý tam studentům dávají zabrat), ať máš (nebo ať si najdeš) nějakýho toho boyfrienda, který ti jen tak nezlomí srdce a bude ti dělat samou radost! A jináč spoustu úspěchů s tancováním!
    _______________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně se vidim v tom názoru, "cítím se jako by mi patřil celý svět", mám to stejně. :DD
    Jinak ty Airky jsou skvělý, jen na me trochu šílená barva :D

    OdpovědětVymazat